Grönalund in my ♥

Shaa alla människor åkte till grönalund idag med lucas dejan wirre och laura och vi hade det grymt najs! Åkte in först till stan med buss och tåg\båt. Sedan taggade vi till popexpressen och åkte allt gött. Jetline och popexpressen♥ Sen taggade jag och laura till twister och tappade *bort* wirre. Eller? Jag och laura bombade popexpressen, skitsköna låtar bre! Vi fick välja en önskelåt. Sen taggade vi hem vid typ 10-11? och om två veckor ska jag,lucas,laura och hennes kompis tagga dit själva. Skitroligt, och de finns en skit katt kille där maaah, jag dör.

Bilder kommer snart bre!



Kommentarer
wirre

hallåå idiot du glömde mig -.- <3

2011-06-18 @ 11:15:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0