Jossan det är jag!

Tjena, mitt namn är Josefin Grönholm men alla säger jossan. Så man kan säga att 'jossan' är mitt namn. Jag är 12 år snart och kommer skriva i denna blogg om min vardag fotografering och hästlivet. Kommer även skriva ut mina känslor och tankar, och jag tar inte tillbaks ett enda ord i denna blogg. Jag står för vad jag skriver, och så är det bara att acceptera. Jag rider på skutansgård och världens finaste heter sindarve brisk. Han har funnits på skutan i 2-3 terminer. Och vi har sjukt många minnen, det var han som fick mig att börja tävla, har placerat mig med honom och även vunnit. Men just nu är han på sindarve på gotland hos blenda, och jag hoppas över allt annat att han kommer tillbaks. Min vardag är lite huller och buller, klassens bitch typ fast ändå snäll i stallet. Haha, humörssvängning? Jag bor i haninge, där allt är tungt! Älskar mina vänner över allt annat, dom är speciella. Men nu hinner jag inte skriva mera, för de flesta vet redan vem jag är. Och nu ska jag tagga till grönalund med lucas,dejan wirre och laura. JETLINE♥♥



Kommentarer
Anna

fin blogg

2011-06-18 @ 00:08:22
URL: http://annas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0